Monday, December 24, 2012

Single Storey Berhampiran Putrajaya KLIA

Price: RM 200 000 Type: Houses, For sale Area: Sepang
Title type: Leasehold Tenure: 99 Other info: Bumi Lot
Size: 20x65 sq.ft. Bedrooms: 3 Bathroom: 2
Estate agency no: 31416
Property Type: Single storey

Sebuah rumah teres setingkat di taman langat utama untuk dijual segera!

-Rumah masih baru dan dalam keadaan baik
-Kawasan kejiranan yang selamat
-Berdekatan dengan kemudahan seperti masjid dll

NEAR TO:
~10 min ke ERT (Express Rail Link ~Transit)Salak Tinggi
~10 min ke KLIA / LCCT / Sepang Circuit, ~INTI University College 
~15 min ke Bagan Lalang, Dengkil 
~20 min ke Putrajaya, Cyberjaya, Alamanda & MYDIN 
~30 min ke Kuala Lumpur 
~Berhampiran Akses Lebuhraya ELITE & MEX 
~Berhampiran Lim Kok Wing University

HARGA:RM200K

Berminat? hubungi/sms saya 
En. Burhan 017 6250501







No comments:

Post a Comment